Dlaczego milenialsi są namiętną siłą napędową ruchu organicznego
Popularność ruchu organicznego wzrosła w ostatnich latach i badania pokazują, że to nie Gen X czy Baby Boomers napędzają ten trend, ale milenialsi.
Według US Census Bureau, Millennials (osoby w wieku 18 do 35 lat) prześcignęły Baby Boomers jako największe pokolenie w Ameryce. Obecnie ich liczba w USA wynosi 75,4 miliona i są oni bardziej pewni tego, na co chcą i nie chcą wydawać pieniędzy niż jakiekolwiek inne pokolenie.
W Australii stanowią 20% populacji, a badania pokazują, że coraz częściej dostosowują swoje nawyki zakupowe do swoich osobistych wartości. Są bardzo lojalni wobec marek, którym ufają, zwłaszcza gdy etos firmy jest zgodny z ich własnym, i wybierają mniejsze, bardziej etyczne firmy niż korporacyjne giganty.
Milenialsi przewodzą ruchowi organicznemu, głosując ze swoimi portfelami
Co ciekawe, szybko wpadli na pomysł, że mogą głosować ze swoimi portfelami. Być może jest to reakcja na bezradność, którą odczuwali z poprzednimi pokoleniami, nie szanując naszej pięknej planety. Może nie są w stanie zmusić naszych rządów do zgody na limity emisji dwutlenku węgla, ale mogą uniknąć wydawania pieniędzy na firmy, które zanieczyszczają lub działają w sposób nieetyczny i niezrównoważony.
Wiemy, że milenialsi są cyfrowymi tubylcami, którzy są najbardziej zaawansowanym technologicznie pokoleniem w historii i którzy kochają swoje smartfony i tablety bardziej niż samo życie - nic dziwnego, że wyprzedzają krzywą, jeśli chodzi o zakupy online.
Ale dopiero od niedawna badania pokazują, że napędzają one również ogromny wzrost we wszystkim, co organiczne. Milenialsi nie mają nic przeciwko temu, aby wyłuskać swoje ciężko zarobione pieniądze za wszystko, co organiczne - jedzenie, wino, ubrania, produkty ogrodnicze i pielęgnację skóry.
Według sondażu Gallupa przeprowadzonego w 2015 roku, 45% Amerykanów aktywnie poszukuje żywności ekologicznej, aby włączyć ją do swojej diety, ale podczas gdy tylko 33% Amerykanów w wieku 65 lat i starszych aktywnie próbuje włączyć do swojej diety żywność ekologiczną, 53% Amerykanów w wieku od 18 do 29 lat robi to. Tak więc ponad połowa amerykańskich milenialsów zajmuje się żywnością organiczną, co jest genialne.
Milenialsi definiują "zdrową" żywność w inny sposób niż inne pokolenia. Mniej dbają o kalorie, a więcej o świeżość i jedzenie, które nie jest przetworzone lub bogate w sztuczne składniki. Preferują również firmy spożywcze i restauracje o dobrej etyce społecznej, a to idzie w parze z ruchem ekologicznym.
Od 2000 roku produkujemy nasze ekologiczne produkty do pielęgnacji skóry ręcznie, ale w ciągu ostatnich pięciu lat zauważyliśmy, że młode pokolenie stało się pasjonatami Mukti Organics.
Ruch organiczny stał się całą branżą, która w ciągu ostatnich kilku lat odnotowała dwucyfrowy wzrost (szacowany na 1,72 miliarda dolarów w 2014 roku i prognozowany na 2,14 miliarda dolarów w 2016 roku). Stał się on niezwykle popularnym wyborem stylu życia wśród wielu tysięcy osób, które chcą żyć w sposób najbardziej zrównoważony, z minimalnym wpływem na środowisko i ograniczonym narażeniem na potencjalnie szkodliwe substancje chemiczne.
Są oni bardziej świadomi kwestii środowiskowych i społecznych niż starsze pokolenia i domagają się zrównoważonego rozwoju od firm, od których kupują towary i usługi. Wychowali się w warunkach nieustannego zagrożenia zmianami klimatycznymi, ostrzeżeń przed wylesianiem i rosnącym odsetkiem chorób takich jak nowotwory i choroby autoimmunologiczne, które w coraz większym stopniu są związane z toksycznymi chemikaliami w produktach, których regularnie używamy. To po części dlatego milenialsi są niezwykle świadome kwestii związanych ze środowiskiem, zdrowiem i sprawiedliwością społeczną i wolą kupować produkty etyczne, które są korzystne zarówno dla ich własnego zdrowia, jak i dla zdrowia planety.
Nie chcą też kupować kosmetyków stworzonych z powodu cierpienia zwierząt i są zdecydowanie przeciwni testom na zwierzętach. To właśnie ich siła nabywcza skłoniła niektóre z największych firm kosmetycznych do wycofania się z testów na zwierzętach. Milenialsi wiedzą, że nauka ma wystarczająco zaawansowane metody testowania, by uczynić testy na zwierzętach przestarzałymi, chcą tylko, by firmy nadrobiły zaległości. Nigdy nie testowaliśmy na zwierzętach, a wielu z naszych klientów uwielbia nas za to. Wiemy o tym, bo oni nam mówią :)
Milenialsi są również bardzo świadome chemikaliów i znikają z ich drogi, aby uniknąć lub zminimalizować szkodliwe chemikalia takie jak siarczany i parabeny w swoich kosmetykach i produktach do pielęgnacji skóry. Badania wykazały również, że milenialsi to najbardziej prawdopodobne pokolenie, które w ciągu najbliższych dwóch lat wyda więcej pieniędzy na wszystkie naturalne produkty kosmetyczne.
Które z produktów najbardziej kochają milenialsi?
1. Nawilżacz barwiony z filtrem przeciwsłonecznym - dla tych, którzy chcą chronić skórę przed chemicznym promieniowaniem UV
2. Przeciwutleniacz Olej do twarzy - ulubiony środek do prostego nawilżania i pielęgnacji skóry, odpowiedni dla wszystkich rodzajów skóry.
3. Cacao Butter & Vanilla Lip Butter - utrzymuje usta soczyste, nawilżone i chronione
4. Nawilżacz nawilżający - idealny dla skóry, która jest normalna do wysuszenia
5. Balancing Foaming Cleanser - oczyszcza i równoważy skórę, nie uszczuplając naturalnych olejków